Menu
پنجشنبه, 13 اردیبهشت,1403

اخبار برگزیده

یکشنبه‌های حمایت از تولید؛ برگزاری جلسه مركزخدمات سرمایه‌گذاری استان به ریاست محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان‌غربی

یکشنبه‌های حمایت از تولید؛ برگزاری جلسه مركزخدمات سرمایه‌گذاری استان به ریاست محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان‌غربی

به گزارش روابط عمومی امور اقتصادی و دارایی آذربایجان‌غربی، محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان‌غربی، گفت: دستگاه‌های مختلف به تعهدات خود درخصوص سرمایه‌گذاری عمل کنند.

استاندار آذربایجان‌غربی با تأکید بر اجرای تعهدات دستگاه‌های مختلف برای سرمایه‌گذاری و رفع موانع، گفت: هرگونه مانع‌تراشی برای سرمایه‌گذاری و توسعه طرح‌های کشاورزی و صنعتی غیرقانونی بوده و با افراد متخلف برخورد خواهد شد.

محمدصادق معتمدیان امروز در جلسه مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان با محوریت کارگروه سرمایه‌گذاری کسب‌وکار، افزود: تأمین زمین لازم از طرف سازمان‌های مربوطه و نیز رفع مشکل آب برخی طرح‌های تولیدی که سرمایه‌گذار دارند، در دستور کار قرار گیرد.

وی با تشویق مدیران به کار تیمی و بین دستگاهی، تصریح کرد: کارهای تیمی و پای‌کار بودن مدیران دستگاه‌های اجرایی و خدماتی، موجب تسریع در امر سرمایه‌گذاری و برنامه‌های توسعه استان می‌شود .

حبیب تربتی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی و نائب رئیس مرکز خدمات سرمایه‌گذاری آذربایجان‌غربی در پنجمین جلسه یکشنبه‌های تولید و سرمایه‌گذاری استان در سال جاری با اشاره به اهداف جلسه به آخرین وضعیت پروژه‌های سرمایه‌گذاری شرکت‌های اروم چکاوک، کیمیا کربنات ساچی، شهرک خصوصی کارآفرینان آذربایجان خاوری و تانج گروپ، اشاره کرد و درخواست نمود تا طبق موضوع دستور جلسه، نسبت به ثبت‌نام و بارگذاری پاسخ استعلامات اخذشده از دستگاه‌های اجرایی در درگاه ملی مجوزهای کشور اقدام شده و در حداقل زمان ممکن مرکز خدمات سرمایه‌گذاری پاسخ استعلامات منقضی شده را با همکاری نمایندگان دستگاه‌های اجرایی مستقر در محل مرکز اخذ و به اداره‌کل مربوطه ارائه کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار نیز در این جلسه گفت: برخی از واحدها مشکل سرمایه‌گذاری ندارند، ولی مشکلاتی در حوزه آب، زنجیره تولید و پایانه صادرات محصولات کشاورزی دارند که باید حل شود

. جواد کرمی اضافه کرد: برخی از پروژه‌ها که مورد خواست مردم بوده، فرصتی مناسب برای سرمایه‌گذاری است.

گفتنی است در این جلسه ضمن بررسی مشکلات پیش‌روی پروژه‌های سرمایه‌گذاری شرکت‌های اروم چکاوک، کیمیا کربنات ساچی، شهرک خصوصی کارآفرینان آذربایجان خاوری و تانج گروپ و بحث و تبادل‌نظر بین حاضرین در جلسه، تصمیماتی در راستای رفع مشکلات طرح‌های سرمایه‌گذاری مذکور اتخاذ شد

Print
رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
685

انتخابگر پوسته

دی ان ان