Menu
جمعه, 07 اردیبهشت,1403
fa-IRen-US

آرشیو اخبار

حمایت مسئولان آذربایجان‌غربی از سرمایه‌گذاری در حوزه گاز
مهندس رزاق / شنبه, 26 فروردین,1402 / دسته ها: اخبار مرکز, اخبار برگزیده, اخبار برگزیده

حمایت مسئولان آذربایجان‌غربی از سرمایه‌گذاری در حوزه گاز

در نشست مشترک با یک سرمایه‌گذار بخش خصوصی عنوان شد؛ مسئولان مرتبط استان از هرگونه سرمایه‌گذاری در حوزه گاز آذربایجان‌غربی استقبال می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی امور اقتصادی و دارایی، حبیب تربتی مدیر کل امور اقتصادی ودارایی استان، ضمن اعلام حمایت از سرمایه‌گذاری در حوزه گاز، باییان اینکه میزان سرمایه‌گذاری طرح پایانه صادراتی گاز در مرحله اول به میزان 6 میلیون یورو خواهد بود و ارائه تمامی امکانات لازم توسط خود متقاضی سرمایه‌گذاری انجام می‌شود گفت: با اجرایی شدن طرح شرکت صنایع کامپوزیت پویا ضمن اینکه موجب اشتغال‌‌زایی مستقیم برای 60 نفر خواهد شد، امکان صادرات سالانه 200 میلیون مترمکعب گاز طبیعی از استان نیز فراهم می‌شود‌.

معتمدیان استاندار آذربایجان‌غربی نیز با اشاره به اولویت های نظام اسلامی و دولت سیزدهم در جذب سرمایه گذاری در کشور گفت: این اولویت در استان نیز با حساسیت ویژه پیگیری می شود و عزم ما برای جذب سرمایه گذار در بخشهای مختلف جدی است.

محمدصادق معتمدیان در دیدار با سرمایه‌گذار بخش خصوصی با اشاره به ظرفیت های مختلف در بخش‌های متنوع و فراهم بودن زمینه سرمایه گذاری در استان گفت: تلاش شده است تا در کمترین زمان تمامی استعلامات مورد نیاز برای سرمایه گذاری توسط دستگاه های متولی صادر شود.

در این جلسه در خصوص ایجاد طرح ایجاد پایانه صادراتی گاز به روش cng با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی بحث و تبادل نظر شد.
Print
462

انتخابگر پوسته

دی ان ان