Menu
پنجشنبه, 20 اردیبهشت,1403
fa-IRen-US

آرشیو اخبار

استاندار آذربایجان‌غربی: دستگاه‌های اجرایی برای رفع موانع تولید هم‌افزایی كنند/ جذب سرمایه‌گذار برای توسعه استان یك ضرورت است
مدیر سیستم / ﺳﻪشنبه, 02 اسفند,1401 / دسته ها: اخبار مرکز

استاندار آذربایجان‌غربی: دستگاه‌های اجرایی برای رفع موانع تولید هم‌افزایی كنند/ جذب سرمایه‌گذار برای توسعه استان یك ضرورت است

در راستای جذب سرمایه‌گذاری و به منظور تسهیل و تسریع در مراحل اولیه شروع کسب و کارها و رفع موانع و مشکلات سرمایه‌گذاری، سی و چهارمین جلسه یکشنبه‌های تولید استان به میزبانی مرکز خدمات سرمایه ­گذاری در قالب بیست‌ودومین جلسه مرکز در سال‌جاری، به ریاست استاندار و رئیس مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان آذربایجان‌غربی و با حضور نائب رئیس مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان، مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری و برخی مدیران و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی با هدف هماهنگی جهت صدور جواز تأسیس و بررسی امکان استقرار طرح‌ تولید فرو سیلیس شرکت صنایع فولاد سازان آلمان آبادی در شهرک صنعتی شماره 3 ارومیه در محل سالن جلسات مرکز خدمات سرمایه­ گذاری استان آذربایجان‌غربی برگزارشد.



به گزارش روابط عمومی اموراقتصادی و دارایی آذربایجان‌غربی، حبیب تربتی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی و نائب رئیس مرکز خدمات سرمایه‌گذاری آذربایجان‌غربی در این جلسه با اشاره به خدمات و تسهیلات قانونی برای حمایت و تسریع شروع بکار پروژه‌های سرمایه‌گذاری در استان، از حمایت همه‌جانبه مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان از طرح‌های سرمایه‌گذاری اشتغال‌زا در جهت توسعه فعالیت‌های اقتصادی در استان خبر داد.

تربتی، از اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌غربی خواست پس از تحویل مدارک مورد نیاز از سوی شرکت، جواز تأسیس طرح تولید فرو سیلیس شرکت مزبور را صادر و جواز تأسیس مزبور جایگزین جواز تأسیس زمین شهرک صنعتی برای احداث واحد گندله گردیده و نتیجه را به مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان منعکس نماید.

نایب‌رئیس مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان ادامه داد: این مرکز برای هرگونه اقدام جهت تسهیل در اخذ مجوزهای لازم آماده است.

استاندار آذربایجان‌غربی با تأکید بر عزم دولت برای حمایت از بخش خصوصی در راستای توسعه اقتصادی گفت: دستگاه‌های اجرایی در رفع موانع تولید هم‌افزایی و هماهنگی لازم را داشته باشند.

محمدصادق معتمدیان اظهار کرد: رفع موانع تولید نیازمند یک هماهنگی و عزم جدی است که در این راستا تمامی بخش‌های دولت در آذربایجان‌غربی باید پای‌کار باشند.

وی افزود: جبران عقب‌ماندگی‌های این استان نیازمند مشارکت و سرمایه‌گذاری دولت و بخش خصوصی است که امیدواریم این امر با نگاه ویژه دولت سیزدهم به‌صورت کامل محقق شود.

استاندار آذربایجان‌غربی بابیان اینکه جذب سرمایه‌گذار برای توسعه استان یک ضرورت است، ادامه داد: باید زیرساخت‌های لازم جهت حضور و حمایت از سرمایه‌گذار در آذربایجان‌غربی فراهم شود و برای تحقق آن، دولت تمامی تلاش خود را به کار خواهد گرفت.
Print
277

انتخابگر پوسته

دی ان ان